Customer journey voor de vastgoedmakelaar

BIV erkende uren: 3u

Inhoud

Customer journey voor de vastgoedmakelaar (6u)


Een succesvolle vastgoedmakelaar weet waar zijn klanten en prospects mee bezig zijn en hoe zij bediend willen worden. Om te kunnen voorspellen welke stappen klanten en prospects gaan nemen en hen te helpen bij hun keuzes, wordt de klantreis vastgelegd in een customer journey.


In deze opleiding leggen we gedetailleerd uit welke fasen u doorloopt bij het in kaart brengen van de customer journey en welke middelen ingezet kunnen worden om een optimale klantbeleving te realiseren.


Aan de hand van concrete voorbeelden leert u een methodiek hanteren die u hierbij helpt.

Doelgroepen

  • Vastgoedbemiddelaars
  • Vastgoedbeheerders
  • Vastgoedexperten
  • Vastgoedpromotoren
  • Bedienden
  • BIV-stagiairs

Leerdoelen

Na deze opleiding:

  1. 1. Weet u wat een klantenreis/customer journey betekent
  2. 2. Kan u met de opgedane kennis een customer journey in kaart brengen
  3. 3. Kan u de belangrijkste momenten van uw verkoop-en verhuurproces definiëren
  4. 4. Weet u welke elementen u kan inzetten in welke fase van deze customer journey
  5. 5. Weet u hoe u inzicht krijgt in de behoeften van uw klant
  6. 6. Weet u welke communicatie u nodig heeft voor uw klant
  7. 7. Kan u uw marketing en communicatie aanpassen aan de noden van uw klant

Planning

Genk
Donderdag 23 Sep. 2021 - 09u30 - 12u30
3u Sarah Vandewoude
Donderdag 23 Sep. 2021 - 13u30 - 16u30
3u Sarah Vandewoude
Commercieel.jpg
commercieel

31 opleidingen

Anderen bekeken ook

Er is een fout opgetreden. Probeer de pagina te herladen en opnieuw te proberen. Reload 🗙