Communicatie in een vastgoedkantoor: feedback geven en ontvangen

BIV erkende uren: 3u

Inhoud

Communicatie in een vastgoedkantoor: feedback geven en ontvangen (6u)

Vind je het moeilijk om aan anderen te zeggen waar je je wel eens aan ergert in hun handelingen en communicatie? En nog moeilijker om te horen dat je iets niet helemaal deed zoals verwacht? In deze communicatietraining bekijken we feedback op een positieve manier.

Iedereen heeft een persoonlijke aanpak en stijl. En soms is er niet echt een match tussen jouw stijl en die van je gesprekspartner, die in je ogen te snel of te traag reageert of uitspraken doet die volgens jou niet kunnen. Je wil (en moet) dus feedback geven over je ‘ergernissen’. Maar sowieso wil je ook goed kunnen blijven samenwerken met je klanten, medewerkers, collega's, managers, leveranciers ... . Herken je dat en wil je hier iets aan doen? Dan is deze training iets voor jou!

Hier leer je:

  • feedback geven volgens de regels;
  • je feedback baseren op feiten;
  • de reacties van de ander op te vangen;
  • doorvragen bij het ontvangen van feedback.

Doelgroepen

  • Vastgoedbemiddelaars
  • Vastgoedbeheerders
  • Vastgoedexperten
  • Vastgoedpromotoren
  • Bedienden
  • BIV-stagiairs

Leerdoelen

Na het traject hebben de deelnemers inzicht in en oefenen ze de vaardigheden in:

  1. 1. Hoe reageer ik assertief?
  2. 10. Het belang van een goede opvolging.
  3. 2. Hoe communiceer ik met respect voor de andere?
  4. 3. Hoe kom ik tot een win-win?
  5. 4. Het belang van feedback geven en ontvangen ikv persoonlijke ontwikkeling;
  6. 5. Het belang van een positief en waarderend klimaat;
  7. 6. De grondregels van feedback geven en ontvangen;
  8. 7. Het belang van non verbaal gedrag;
  9. 8. Hoe je talenten kan benoemen;
  10. 9. Hoe je leerpunten kan benoemen;

Planning

Antwerpen
Dinsdag 28 Feb. 2023 - 09u30 - 12u30
3u Bart Verheyen
Dinsdag 28 Feb. 2023 - 13u30 - 16u30
3u Bart Verheyen
Docenten
you-x-ventures-Oalh2MojUuk-unsplash.jpg
communicatie

35 opleidingen

Anderen bekeken ook

Er is een fout opgetreden. Probeer de pagina te herladen en opnieuw te proberen. Reload 🗙