Communicatie in een vastgoedkantoor: omgaan met conflicten en ontevredenheid

BIV erkende uren: 3u

Inhoud

Communicatie in een vastgoedkantoor: omgaan met conflicten en ontevredenheid (6u)

Het is geen prettige taak om ontevreden klanten of werknemers te woord te staan. Onze verdedigingsmechanismen treden snel in werking en bemoeilijken daardoor vaak een professionele aanpak. Nochtans zijn klachten waardevol en kunnen ze een belangrijke rol spelen in de evolutie van een organisatie.

In deze training onderzoeken we ontevredenheid en het belang van het aan de oppervlakte brengen van de klachten. We geven een aantal praktische tips om ontevreden klanten, collega's of medewerkers op een professionele manier te helpen.

Doelgroepen

  • Vastgoedbemiddelaars
  • Vastgoedbeheerders
  • Vastgoedexperten
  • Vastgoedpromotoren
  • Bedienden
  • BIV-stagiairs

Planning

Genk
Dinsdag 27 Jun. 2023 - 09u30 - 12u30
3u Learnia Jeroen Van Loocke
Dinsdag 27 Jun. 2023 - 13u30 - 16u30
3u Learnia Jeroen Van Loocke
Docenten
you-x-ventures-Oalh2MojUuk-unsplash.jpg
communicatie

35 opleidingen

Anderen bekeken ook

Er is een fout opgetreden. Probeer de pagina te herladen en opnieuw te proberen. Reload 🗙