Sociale media strategisch inzetten in jouw vastgoedkantoor

BIV erkende uren: 3u

Inhoud

Sociale media strategisch inzetten in je vastgoedkantoor (6u)

Sociale media kanalen namen de voorbije 10 jaar willens nillens het internet over. Ook het grootste deel van jouw huidige en potentiële nieuwe klanten liken, tweeten en tiktokken erop los.

Tijd om ook jouw vastgoedkantoor een plekje te geven in dat netwerk. Maar hoe bepaal je op welke netwerken je inzet? En hoe zorg je dat jouw bericht opvalt in de massa?

Doorheen de dag maakt I Like Media je wegwijs in het landschap: is Facebook nog altijd heer en meester? Of is LinkedIn, Twitter en Instagram een beter idee? Vlog je op YouTube en pin je op Pinterest? En welk potentieel hebben WhatsApp, Snapchat en Tiktok?

Je krijgt inzicht in het gebruikersprofiel van elk netwerk en leert hoe je de statistieken kan gebruiken om je strategie bij te sturen.

Doelgroepen

  • Vastgoedbemiddelaars
  • Vastgoedbeheerders
  • Vastgoedexperten
  • Vastgoedpromotoren
  • Bedienden
  • BIV-stagiairs

Leerdoelen

Na deze opleiding:

  1. 1. kan je je doelstellingen concretiseren;
  2. 2. kan je je 3 belangrijkste kanalen kiezen, dankzij inzicht en inspiratie;
  3. 3. heb je de eerste versie van een sprekende slogan en/of maakte je een creatief bericht;
  4. 4. weet je hoe je een gebalanceerde contentstrategie moet uitwerken;
  5. 5. weet je hoe je de resultaten van je inspanningen op social media moet meten.

Planning

Brugge
Woensdag 01 Mrt. 2023 - 09u00 - 12u00
3u
Woensdag 01 Mrt. 2023 - 13u00 - 16u00
3u
socialmedia.png
Marketing

18 opleidingen

Anderen bekeken ook

Er is een fout opgetreden. Probeer de pagina te herladen en opnieuw te proberen. Reload 🗙