Omgaan met moeilijke situaties in een syndickantoor – makkelijker gezegd dan gedaan!

BIV erkende uren: 3u

Inhoud

Omgaan met moeilijke situaties in een syndickantoor – makkelijker gezegd dan gedaan! (6u)

Afhankelijk van je specifieke rol in een syndickantoor merk je dat je heel vaak te maken krijgt met hetzelfde soort klachten en reacties!

Samen met de trainer en alle deelnemers gaan we op zoek naar mogelijke oplossingen in dat soort situaties.

We behandelen inhoudelijk de meest voorkomende vervelende klachten en situaties. En daarnaast stap je ook buiten met een handige vaardigheid om vanaf nu beter te kunnen omgaan met die situaties.

We wisselen ervaringen uit en werken in kruisbestuiving. We reiken je niet alleen praktische handvaten aan, maar ook een bewezen systematiek die je elke keer opnieuw kan toepassen om moeilijke situaties het hoofd te bieden!

Hoe ga je om met (onterechte) kritiek? Met roepers of brullers? Met e-mails in KOEIEN van letters?

Hoe breng je zelf kritiek aan? Hoe ga je assertief bemiddelen zodat iedereen weer verder kan in een aanvaardbare sfeer?

Doelgroepen

  • Vastgoedbeheerders
  • Bedienden
  • BIV-stagiairs

Competenties

  • Beheer van mede-eigendom
  • Communicatie- en marketingstrategie
  • Onderhandelen
  • Klachtenbeheer
  • Vertrouwensrelatie opbouwen
  • Coaching
  • Assertief zijn
  • flexibel zijn
  • oplossingsgericht zijn
  • beschikbaar zijn
  • samenwerken

Planning

Vrijdag 16 Jun. 2023 - 09u30 - 12u30
3u Ronald De Keersmaeker
Vrijdag 16 Jun. 2023 - 13u30 - 16u30
3u Ronald De Keersmaeker
Deze opleiding gaat ook nog door op andere momenten.
you-x-ventures-Oalh2MojUuk-unsplash.jpg
communicatie

35 opleidingen

Anderen bekeken ook

Er is een fout opgetreden. Probeer de pagina te herladen en opnieuw te proberen. Reload 🗙