/ academy / Traject-Klantenservi...
Traject: Klantenservice als sleutel tot succes voor vastgoedbemiddelaars - deel 2

Na deze opleiding:

1. begrijp je hoe elk aspect van klantgerichtheid samenhangt met de dagelijkse werking;
2. oefen je met realistische cases en tools die je meteen kan toepassen;
3. ken je praktische technieken om processen, communicatie en klantcontact te verbeteren;
4. heb je inzicht in de verwachtingen en behoeften van je klanten;
5. weet je hoe je je organisatie of team beter laat samenwerken voor een uniforme service;
6. beschik je over templates en werkvormen die je in je dagelijkse werking kan inzetten;
7. ben je in staat om je klantgerichte aanpak duurzaam te verankeren.

Meer details

Prijs (excl. btw)

€ 1050,00 per persoon

Prijs cib-leden: vanaf € 840,00 per persoon

Korting met kmo-portefeuille?

Ontdek de voorwaarden.

Planning

dinsdag
19 mei 2026

Start 14u00

Syntra Antwerpen en Vlaams-Brabant - Campus Berchem

Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem

donderdag
21 mei 2026

Start 09u30

Westrem Building - Oris nv

Kortrijksesteenweg 1144 bus F, 9051 Sint-Denijs-Westrem

Inhoud

Klantenservice als sleutel tot succes voor vastgoedbemiddelaars - deel 2 (12u)

Ontwerp jouw klantgerichte aanpak op maat van je kantoor!

In dit verdiepende traject van twaalf uur bouw je verder op de inzichten uit de dagopleiding klantenservice. We vertalen deze inzichten naar jouw dagelijkse praktijk als vastgoedbemiddelaar. Hoe geef je klantenservice tastbaar vorm in je organisatie? Hoe ontwerp je een beleving die bijblijft, ook wanneer het even misloopt? En hoe zorg je ervoor dat elk teamlid op een uniforme manier communiceert, van onthaal tot makelaar?

Een warme en consequente service tilt je klantenbeleving naar een hoger niveau. Het zorgt voor terugkerende klanten, betere relaties en positieve mond-tot-mondreclame. Je ontwikkelt een doordachte customer journey, maakt bewuste keuzes over je service en bepaalt welke waarden jij en je kantoor willen uitstralen.

Je gaat aan de slag in vier interactieve workshops van telkens drie uur. Via herkenbare cases, concrete scenario’s, praktische tools, checklists en templates ontwerp je een klantgerichte aanpak volledig op maat van jouw kantoor.

Dit traject is een vervolg van de masterclass (deel 1).

Deze opleiding richt zich tot professionals die duurzame verbeteringen willen realiseren in de klantenservice van hun organisatie.

Docent(en)

Profile image of Ragna Frans
Ragna Frans

Marketing manager

Meer over deze docent

Voor wie

Deze opleiding op maat?

VIVO Logo

Bij VIVO volg je kwaliteitsvolle, hands-on opleidingen die gelinkt zijn aan de dagelijkse werking van een vastgoedkantoor. Of je nu een startende of ervaren vastgoedprofessional bent, wij bieden coaching en opleidingen op maat om je carrière naar een hoger niveau te tillen. Blijven groeien, blijven vooruitgaan – met VIVO ben je altijd een stap voor!

Veelgestelde vragen

Wat betekenen erkenning en permanente vorming?
Kan ik een evaluatie invullen na afloop van de opleiding?
Hoe kan ik voordelig inschrijven?
Welke online leervormen vind je bij VIVO?
Hoe verloopt de betaling en facturatie?
Hoe verloopt het proces van inschrijving tot deelname aan een opleiding?
Krijg ik een aanwezigheidsattest?
Wat betekent 'komt in aanmerking voor kmo-portefeuille' ?
VIVO Logo

We breathe real estate.

Een zeer ruim aanbod waarin alles wat leeft in de vastgoedsector aan bod komt. Fysieke opleidingen, live webinars, webinars on demand, blended learning rond alle juridische, technische, fiscale, commerciële... thema’s voor de vastgoedprofessional.

4,5/5 beoordeeld
Jaarlijks +25 000 tevreden klanten
BIV-erkende uren
Betaal met kmo-portefeuille

Anderen bekeken ook

course-image

Basisopleiding huurdecreet

course-image

Huren en verhuren in de praktijk

course-image

De toepassing van de Wet Breyne

Blijf op de hoogte

Ontvang nieuws over nieuwe opleidingen en trends in de vastgoedsector rechtstreeks in je mailbox

Volg ons op sociale media

Ik ben Cibie, een AI-assistent die jou kan begeleiden naar de juiste opleiding en op praktische vragen kan antwoorden. Ik ben een beta-versie en moet dus nog veel leren. Geef dus voldoende context bij je vraag. Heb je opmerkingen? Stuur ze gerust door naar info@vivo.be.
Wat kan ik voor je doen?
An unhandled error has occurred. Reload 🗙